FRÅGA 10

Nu kommer sista frågan.

Fråga 10: I sommar ska jag åka till USA och bland annat hälsa på mina släktingar som bor där. Men vad heter dom?

1: Michaela , Hannah and Michael

x: Emily, Katie and Brian

2: Kim, Julia and Normen

Idag så har det varit skola och på tyskan så fick vi göra ett prov som INGEN hade tränat på men som tur var det ganska lätt så det gick bar ändå.Sen på no:n så håller vi på med olika saker men jag ska skriva om tv:n och svara på frågor och det är inte det roligaste för jag ska göra en power point presentation och man ska skriva ganska mycket om varje sak och nu är jag är uppe i 28 power point sidor och jag har några frågor kvar så det blir att jobba no efter skolan. Vi hade också slöjd och jag har syslöjd och jag håller på att sticka ett par vantar. Dom blir jätte sköna. Innan jag slutar skriva vill jag hälsa till min kompis Fanny som är sjuk. Hoppas du kommer tillbaka till skolan snart. VI saknar dej. Krya krya <3 <3 <3


Kommentarer
Postat av: Tuva

sv; ja den har jag hört;)

2012-02-08 @ 22:07:47
URL: http://cavallii.blogg.se/
Postat av: Fanny Jaensson

tack <3<3

2012-02-09 @ 09:47:17
URL: http://hovskrape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0