FRÅGA 7, 8 och 9

Förlåt för att det har blivit lite dålig uppdatering men det som är bra är att det blir 3 frågor idag istället.

Fråga 7: Vilka 3 är mina favoritserier?

1: Grey´s Anatomy,Pretty little liars och Dr Quinn

x: Pretty little liars, Dr Quinn och Ghost Whisper

2: Ghost Whisper, Grey´s Anatomy och Pretty little liars.



Fråga 8: Förra året var jag i Usa. Men i vilken stad åkte jag till?

1: New York

x: L.A

2: Las Vegas


Fråga 9:Vilka åkte jag med till Usa?

1: Min mamma och min kompis och hennes mamma

x: Min mamma och min syster

2: Min mamma och min brorsas ena barn

Imorgon blir det den sista frågan alltså nr: 10 och efter några dagar så kommer jag berätta vem som har vunnit för att jag ska hinna räkna ihop alla svar och se vem som har vunnit. Jag kommer berätta vem som vann i en videoblogg.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0