5/1-12

Idag så väckte mamma mig vi ca 9 men jag gick inte upp för en kl 10 då jag skulle gå ut med Dee de (min hund). Sen tog jag och åt lite frulle medans jag tittade på en jätte bra film som ni kanske har sett. Den heter iallafall The Last Song!

Det handlar om en tjej som heter Ronnie (spelas av Miley Cyrus). Hon och hennes bror (som jag inte kommer ihåg vad han heter just nu) ska åka till sin pappa över sommaren (Deras föräldrar är skilda) för att Ronnie och hennes pappa ska återskapa den kärleksfulla relationen de en gång hade. Men Ronnie är inte alls sugen på att åka ditt men hon är tvungen. Men det blir inte så tråkigt som hon tror när killen Will kommer in i bilden. Den är en jätte bra film men är väldigt sorlig men som i alla filmer slutar den bra! Av mig får den en 4 av 5. Komentera gärna vad ni tycker om den (om ni har sätt den förstås)

Jag vet inte varör. Men just nu kan jag inte lägga upp bilder på bloggen. Så om ni inte ser bilder på bloggen på ett tag så vet ni varför!

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Kanske är med någon kompis eller något annat jag får se :)

Vi ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0