DAGENS FILM!

Idag vakande man vid 11 och sen som vanligt när jag inte har något att göra gick jag och satt mig och tittade på tv. Kl 6 ska vi äta med familjen och kanske min brosars familj också det ska bli jätte mysigt. Vi ska äta kotletter, vitlökssås och potatis i ung. Det ska bli jätte gott och sen är typ min favvomat så det är ett +.

Tänkte rekomendera en film idag med. Dagen film heter.......


THE BACK-UP PLAN!
Den handlar om en tjej som heter Zoe (spelas av Jennifer Lopez) som har en dröm om att hitta en kille, skaffa barn och leva lyckliga i alla sin dagar. Men när hon inte hittar någon bestämmer hon sig för att ta saker i egna händer och försöker att få barn på egen hand. Men när hon hittar en kille till slut vet hon inte hur hon ska berätta det för honom. Av mig får den en 5 av 5 för att den är väldigt rolig och bra film.


Bild tagen från google!

Kommentarer
Postat av: kajsa

den filmen vill jag se :D

2012-01-06 @ 16:57:56
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0