Tävling!

Idag har det varit skola som en vanlig måndag. När det var sista lektionen som var so var jag tvungen att gå till lärarummet för att hämta min stickning som min slöjdlärare hade. Först gick jag och och knackade på då var det en som öppnade men då sa hon att Eeva (min syslöjdslärare) pratde i telefonen och att jag skulle komma tillbaka om 10 min. Då gick jag och satt mig i klassrummet igen och satt och jobbade i 10 min. Efter 10 min gick jag tillbaka och då var det än annan som öppnade och sa att jag inte kunde prata med Eeva just nu för att hon pratade med den personen som öppnade dörren. Efter 15-20 minuters väntan (efter jag hade knackat på dörren för andra gången )utanför dörren så fick jag min stickinig till slut. Jag tänkte ha en liten tävling och den som vinner får en överaskning.

Tävlingen går till såhär att jag kommer att ställa olika påstånde med 3 svarsalternativ varje dag den här veckan och det gäller för er att att gissa vilka svar som är rätt och komentera vilka svar ni tror är rätt för varje dag. Komentera om ni inte förstår!

Fråga 1: Hur många syskon har jag?

1: 2
x: 4
2: 3

Vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0